Jak ubiegać się o dodatek?

Należy pobrać niezbędne druki, dostępne w Centrum Usług Społecznych w Czeladzi przy ul. 17 Lipca 27 lub na podstronie Wymagane dokumenty.

Z wnioskiem o przyznanie dodatku mieszkaniowego trzeba udać się do administratora domu w celu potwierdzenia takich danych jak:

  • adres zamieszkania,
  • nazwa i siedziba zarządcy domu,
  • tytuł prawny do zajmowanego lokalu,
  • powierzchnia użytkowa lokalu (w tym łączna powierzchnia pokoi i kuchni),
  • sposób ogrzewania lokalu i wody,
  • kwotę wydatków na mieszkanie za ostatni miesiąc.

Osoba ubiegająca się o pomoc wypełnia deklarację o wysokości dochodów wszystkich członków gospodarstwa domowego wnioskodawcy (za ostatnie 3 miesiące poprzedzające miesiąc w którym składany jest wniosek).

Poprawnie wypełniony wniosek wraz z niezbędnymi dokumentami należy złożyć w CUS Czeladź (pokój nr 6 lub skrzynka podawcza) do

20-tego dnia każdego miesiąca.

Godziny przyjęć wniosków:

  • poniedziałek: 8.00 - 15.00
  • wtorek - środa: 8.00 - 14:00
  • czwartek: nieczynne
  • piątek: 8.00 - 13.00

Redakcja podstrony

Podmiot udostępniający informację
Centrum Usług Społecznych
w Czeladzi
Pierwsza publikacja
Ledwoń Dominik 2021-11-04 10:46
Aktualizacja publikacji
Ledwoń Dominik 2025-01-23 14:23
Wytworzenie publikacji
Aneta Jóźwin-Rybska - Dyrektor Centrum Usług Społecznych w Czeladzi 2025-04-02 10:20
Zatwierdzenie
Aneta Jóźwin-Rybska - Dyrektor Centrum Usług Społecznych w Czeladzi 2025-04-02 10:20
Rejestr zmian podstrony
Drukuj
Liczba odwiedzin
wczytuję
do góry
Od 1 stycznia 2025r. Centrum Usług Społecznych w Czeladzi! !!! W dniu 02.05.2025r. Centrum Usług Społecznych w Czeladzi będzie NIECZYNNE !!!